4 February 2013

Derfor blev jeg blokeret på 180grader.dk!

Redaktionen på 180gader.dk blokerede mig i sidste uge.

I modsætning til andre sociale medier bliver man ikke på sitet eller via mail orienteret om årsagen.

Jeg gætter imidlertid - med nogen vægt - på at følgende var årsag til min blokering:

I protest mod oprettelsen af "kattebakken" lod jeg mine seneste 3-4 indlæg slutte med følgende:

Fremover slutter alle mine indlæg med et forbudt ord (fx muslim) i protest mod at Danmarks største problem - uhæmmet indvandring - her på sitet skal underkues (ikke se, ikke høre, ikke tale)

Dermed blev jeg en torn i øjet på den nye form for politisk korrekthed der har indfundet sig på 180grader.dk.

Danmarks 1. brugerstyrede avis er nu fortid. Ikke alene blokeres for at have en anden holdning end udgiver, men hele debatten om masseindvandringen, der puttes væk fra overblikket og helst ikke skal ses viser alt om, hvor meget LA og 180grader.dk er en del af det politiske korrekte Danmark og hvor lille afstanden er mellem LA og vanvidspartiet De Radikale Venstre.

Jeg klarer mig uden.

No comments:

Post a Comment